Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 21 April 2014

.: aktiviti craft bersama anak :.

aku kt office jumaat jer sure google activities  'homeschool' yang  boleh aku ajar and buat sama-sama dengan bella utk weekend tu...

last week aku buat activity paper plate crafts ni terpikir semua barang ada kat rumah so tak payah mebazir-membazir beli pun boleh jer nak belajar "nak seribu daya tak nak seribu dalih" katanya kan :p


aku dah siap-siap gunting dah paper plate tu buat mcm 'fish', sbb dia tak pandai lagi nak guna gunting lg pun tajam kan risau jugak... 

aku just biar dia hiaskan jer 'fish' tu 

kertas warna-warni tu aku carik-carikkan tunjuk kat dia satu, pastu dia dah boleh buat sendiri dah letak gam, tampal




 


yeayyy dah siap :)




cantik tak fish kiter??



ni la the final result... dah tampal-tampal dia nak conteng la plak... tak pe la biar dia berkreatif kat situ :)



bella ni tak stay kat nursery kalau kat nursery mungkin ada jugak activities mcm ni dia belajar dok dengan pengasuh ni tak de la kan so aku ajar la skit-skit kat rumah disamping pegi-pegi playgroup kat mana-mana buat sementara utk tahun ni... tahun depan Inshallah baru start hantar dia ke playschool / taska / any place yang ada belajar-belajar ni  

sekarang tengah survey a fews tempat area nilai ni untuk hantar bella....

sapa-sapa tau kat mana yang bagus kat nilai  :( aku pun tak tau nak antar mana


 share  pliss

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...