Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday 13 January 2010

.:AJL ke -24:.

aku otw nak pegi AJL petang tu kitorang gerak kul 6.30 kul 7 sampai kete tak bnyk sangat parking still ok ingatkan ok la skali masa nak pegi ke Aras 4 tu org punya la dah ramai beratur dari atas tangga tu sampai ke bawah giler nyer ramai aku terus jadi mcm malas nak masuk... 

masa ni dah pikir dah nak masuk ni confirm berasak2 giler la.... kalau aku tau mmg aku tak pegi sbbkan dpt tiket free tu aku pegi la gak ingatkan tak la berasak mcm ni sampai hubby tnya nak balik tak? kalau nak balik kita balik je... aku lak rasa malas dah sampai nak balik plak tunggu gak la sampai kul 8.30 baru diorang bukak pintu....

 
gmbr dalam kete





tengah tunggu turn nak masuk.....



masa ni dah dpt tmpt duduk dah setelah setengah jam berasak2 diluar stadium... 


 
gmbr dari tmpt duduk aku walaupun jauh beribu batu tp ok la sbb dpt seat btul2 depan stage...
  Stacy



Nabil, Syarifah Syahira, Angah buat lawak (tp ni tak masuk TV)


 

Hafiz (persembahan paling hambar malam tu) aku rasa la...


Hujan


  Aizat gmbr yg ditangkap tak lawa + jauh giler maklumla camera cikai aku tak beli DSLR lagi ye... kalau dah beli mesti meletop ko tgk je la mana yg ada ye...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...