Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday 13 January 2010

.:cruise tasik putrajaya:.

hari isnin aritu aku ngan staff2 unit aku pegi lunch sambil menikmati pemandangan putrajaya naik cruise tasik... best arr walaupun mkn dia mcm biasa je tp yg best experience dpt naik cruise tu ngan layanan yg istimewa kitorang je kat dalam cruise tu kitorang pegi 16 org... sume first time so terujaa la skit.... ni antara gmbr2 nya
ni gmbr kat tmpt menunggu 'eksekutif lounge' sementara tunggu nak naik cruise
gmbr dalam cruise
antara pemandangan sekitar tasik putrajaya banyak gak la info kitorang dpt even keje kat putrajaya tp bnyk yg kitorang tak tau pun.. masa atas cruise ni diorang terangkan dan tunjuk bangunan2 yg menarik kat sini ada pejabat kedua dr. mahathir, homestay dr. mahathir, rumah lim kok wing, pullman lakeside, masjid besi mcm2 lagi la aku pun dah lupa dah....

menu dia ada 3 seafood, chinese dan indian kitorang pilih seafood so ni la yg kitorang makan ada sup + dessert tp aku lupa nak ambik gmbr... makanan dia bagi aku biasa je tp best la bila lagi nak merasa kan....utk lunch sorang RM75

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...