Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 18 January 2010

.:attend wedding:.

ahad tu plak aku attend wedding cousin hubby kat felda villa, anjung felda.. sib baik la event tu malam dah la mlm tu balik dinner dah kul berapa ahad tu leh tido sampai tengahari... dalam kul 6 mcm tu kitorang gerak dari nilai sampai situ dlm kul 6.40 family2 dah ramai kat situ sbb pengantin nikah lepas maghrib... diorang buat concept garden wedding cantik sgt.... tetamu tak ramai dalam 300 org je... 

 


family ~sebelah FIL



 

hantaran

 
cantik kan kek dia...


 



tu gmbr aku ngan MIL ni la gmbr first aku ngan MIL sejak aku kawin rasanya... dan yg baby tu namanya aina... hubby ngan aku sangat geram ini budak rasa nak bawak balik pinjam seminggu pun jadi la.... 

dan baby ni jugak la yg buatkan my MIL buat pertama kali nya ckp dia nak cucu.... sangat sediiiihhhh okeh.... :-( 

 
kete ni jadi mangsa aku sapa suruh ko parking sebelah kete aku aku ni pantang nampak kete2 mewah mcm ni harrrruuuusss aku tgkp gmbr.... 


 

ni la pengantin nya....  aku pun tak berapa close ngan diorang so aku pun tak tau yg cousin aby tu keje pe tp laki ni org kaya la dengar citernya bussinessman..

patut la wedding ko grand kan kak... bestnya buat garden wedding lagi...ajai ngan wife dia pun dtg dan bapa dr fadzli pun ada sama tp takde sapa pun nak tgkp gmbr ngan ajai sume buat tak tau je hehehe....sian dia 

 
ni gmbr diorang menari2 diorang ni keturunan syed syarifah keturunan arab2 setiap kali wedding mesti ada tarian ni tarian pe tah samrah kalau tak silap aku... kat bawah ni de video aku upload

 




okey la nak balik dah.... byeee...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...