Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday 20 February 2013

.: aktiviti di kg :.


ni cerita balik kg time raya cina aritu.....

si kecik tu pagi-pagi buta budak ni dah bangun, biasa la dia kat mana-mana pun bangun awal, terpaksa la aku pun membangunkan diri mengawal dia....

sume benda nak main  almaklumla jarang-jarang balik perak
ni aku masukkan dia dalam trolley barang opah... ha senyap.. tercengang dok dalam tu hehehe



pastu aku masukkan dia dalam buai ni plak.... budak tak biasa naik buai, cuak tarik2 buai tu nak bangun!! tak nak dok dalam tu haha 
mama nya keje membuli jer


sepupu sepapat seramai 12 orang tu memang riuh rendah la bergegar satu rumah, anak aku ni tak biasa bising-bising sangat, kat sini dia sorang je baby mana biasa suasana bising-bising cam tu dari pagi sampai petang tak tido-tido aku naik risau tgk dia, mata ngantuk tapi tak leh nak tido

last-last aku ajak hubby pegi ronda-ronda kat seri iskandar, sambil-sambil pegi isi minyak n beli kfc, nak bagi dia tido punya pasal masuk-masuk je kereta tak sampai 5 minit terus tido sepanjang jalan pegi dan balik dapat la tido sejam dalam kete 

kalau tak buat mcm tu jangan harap la nak tido, baru nak lena org ni jerit org tu jerit mmg tak la si telinga lintah ni nak tido... hehe





ni gambar kat pasar pagi, kat kg aku setiap isnin ada pasar ni, sib baik bella behave jer walaupun panas sekali je dia mintak nak susu, aku df jer dia sambil kendong pakai baby carrier tu n tutup pakai tudung n napkin dia hehe...




ni dah balik nilai... muka happy jer jumpa nenek dia .... cucu nenek sungguh!!!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...