Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday 30 July 2013

.: berbuka @ restoran Insaf Jln Tar :.

last week ari khamis aku ambik cuti semata2 nak pegi shopping kat jalan TAR, kitorang dating berdua jer, Bella tinggal dengan MIL, hubby plak keje aritu kul 5 baru sampai rumah, terus gerak dari rumah, sampai KL jalan jam plak.. tapi tak la teruk sangat, aku risau dah.. naseb baik pagi tu dah siap2 buat reservation kat Restoran Insaf, hubby mmg suka sangat makan kat insaf ni, sebab dari kecik makan kat sini, kalau pegi jln TAR, jalan mimpi la ko nak mkn kat tmpt lain... mmg Insaf jugak la pilihan hati dia.... 


sampai kat insaf dalam kul 7 cam tu so tak de la menunggu lama.. org punya la ramai, sampai kena share2 meja phewww!! nak pegi basuh tangan pun susah... 

tahun ni kat Insaf diabuat siap2 per pax sorang RM20 dia bagi 

Beriani (boleh pilih ayam masak apa)
fruit juice
mineral water
buah apple
kurma
papadom, acar, kuah dal 



harga beriani pun thn ni dah RM14 setahun naik seringgit kot, rasanya masih sama mcm mula2 aku dtg sini dulu

lepas jer makan terus start misi mencari baju tema untuk hari raya pertama, dalam pada aku kononnya nak warna mint green tak de maknanya sampai situ igt senang nak cari baju ready made untuk tiga org ni sama mint green nya.. jangan harapppp!! haha

akhirnya dkt2 kul 10 baru la dpt baju tu pun tak sama color sangat.. yg hubby lite sangat, yg bella terang sangat yang aku pun lain jugak color nya... boleh la janji warna yang sama sudehhhh nak sama lain kali beli sekayu khennn...

org tak la ramai sgt sbb pegi weekdays...jumpa jer 3 baju ikut tema tu ngan baju aku utk raya kedua skali, terus balik tak larat dah nak jln

baju raya bella jer 15 pasang haha.. giler btul maknya.. tak sedar skit2 membeli  sudahnya bnyk

tak sabar dah nak cuti ni... :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...