Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 28 October 2013

.:jjcm ~ wati corner a.k.a kedai makan tepi kubur:.

dengar nama pun mcm scary jer kan?? :p

kedai ni actually betul2 sebelah tanah perkuburan islam so bila check in kt fb or ig dia akan kuar kedai makan tepi kubur

aku bila ada peluang cuti on weekdays mmg ajak hubby lunch kat sini sabtu pun bukak jugak tp sabtu tu kdg pagi dah kuar bfast so tgh takan nak g lunch plak mmg tak la... baik tido kikiki

makan kat sini yang best nya sbb dia mmg pedas... sesuai la utk tekak org nogori dan sewaktu dengannya.... kalau korang mmg jenis suka cari lauk nogori bila tersesat kt nilai mmg sini la tmpt yang aku recommend tapi Ahad tutup tau!!


 ni gambar yang aku post kat ig aku masa makan kat sini last week... makan sampai berpeluh-peluh kooo!! tapi sedap




si kecik ni awal2 dah menumpahkan air segelas .... hoiiii 1st time jadi biasa tgk anak org jer skrg dah ada anak baru tau mcm mana rasa org pandang jer... sib baik mama n papa cool :)
biasa la budak tgh nak belajar



sedap sangat la dapat minum air mama tu... aku perasan bella mmg sentiasa akan berebut air apa yg aku minum compared to air papa dia... yela air aku order semua menarik dan tertarik papa dia minum teh o jer 



nak gi jalan pun buat muka masam... marah la tu mama tangkap gambar dia....sikit punya seksa nak bergambar lately...... she is so not me kikiki
\


berbalik kepada cerita makan tadi muaaahahaha jauh nau melalut... biasa kat sini kitorang order ayam kampung atau pun daging salai masak cili padi... ada jugak udang

pastu aritu hubby suggest order ikan parang masak asam pedas ni..sedap jugak tp jenuh la nak makan sebab tulang banyak 




pastu order sotong kicap n dia akan bagi ulam2 + ikan masin


menu dia tak banyak ada 5 jenis masakan jer kot... lupa nak snap menu dia... tp puas hati la total makan berdua biasa bawah 50 mcm ni aku mkn aritu 

total = RM37.00 skali air

mmg best.... you shud try!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...