Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 7 October 2013

.: Restoran Warisan Kuala Pilah :.


sebelum ni pun aku penah post pasal makan-makan kat sini dalam entry ni tapi dah lama giler dah tak pegi balik kg hubby jer mesti lalu depan restoran ni nak singgah tp asyik tak jadi

sabtu aritu balik kg ngan mil n fil skali so kitorang singgah la sbb memang tak makan tengahari tu 

kat sini yang best nya suasana kot makan boleh tahan jugak tapi agak mahal...

kitorang makan nasi goreng-goreng je... yg ni harga biasa jer la yang mahal skit kalau ambik set-set nasi ngan lauk-lauk





menu





the view sambil makan sambil menikmati pemandangan sawah padi ni... petang-petang redup mmg best



  
sambil tunggu makanan sampai


Bella cam biasa lar pegi mana-mana je cepat dapat kawan dah satu kerja pulak aku mengawal dia takut mak baby tu marah plak dia pegang-pegang baby tu... tp ok la so far bella kalau jumpa baby dia pegang pun lembut jer... dia suka baby tp kalau aku ckp nak bwk balik mmg dia tak bagi... DENGKI kooo!! sampai nanges2 bila aku ckp nak nenenkan baby lain..





ni yang aku order...

 nasi goreng kampung seafood RM7, kerabu ayam RM7, coconut shake RM1.90




 sedap portion pun boleh tahan la

sapa-sapa teringin boleh la cuba makan kt sini... mmg ramai orang dtg sini aku rasa mungkin lebih kepada suasana yang tenang ngan nyaman kot.. masakan pun boleh tahan nak kata sedap sangatttttt tu tak la tapi ok berbaloi ngan suasana restoran ni...








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...