Followers

Thursday, 7 April 2011

.:mari main masak-masak:.

mood untuk berblog sudah kembali....mari kita berblog...:-)

semalam balik keje main masak-masak, tak masak pe pun just goreng sayur ngan buat sambal mangga.. kawan opis bagi mangga muda sebab nak buat sambal mangga versi dia, tengok resepi dan gambar kat sini 

menarik skit aku punya kurang menarik huhu

kalau aku kat perak biasa buat sambal mangga macam sambal belacan biasa, tapi tambah mangga.. yang ni tambah ikan goreng... aku tak pernah rasa tu yang gatai nak buat... tapi tak sama sangat lar mangga aku cam dah kuning-kuning skit so dia jadi macam basah-basah bila tumbuk....tapi jadi lar.. sedap jugak hihi




 

pastu goreng sayur kailan sos tiram




makan dengan lauk yang MIL dah masak, 

Sambal Sotong dan lauk wajib orang negeri sembilan, daging masak lemak cili padi..... alhamdullilah kenyang hihi.... k lar nak lunch dulu...tata

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...