Followers

Monday, 25 April 2011

.:tarikh ini 3 thn yang lepas:.

entry ni pasti ada tiap2 tahun cuma tahun je yang berubah-ubah... hehe

hari ni anniversary aku yang ke-3....yehaaaa...dah tiga tahun dah bersama sebagai suami isteri ceeewahhh..

macam yang stranger/makcik..yang aku jumpa kat kenduri tahlil pakcik aku aritu kata, " ooo dah 3 thn kawen?? kalau yang cepat tu dah 2 org dah anak" ... ye la makcik oiii nak je aku jawab " bukan takat 2 org je makcik, 2 org setengah pun boleh sorang otw dalam perut" tu pun kalau Allah nak bagi kan? kalau dah dia tak nak bagi nak buat mcm mana.. aku redha... lagipun aku kenal ko ke makcik? tetiba nak ckp cam tu kat aku?? HAHAHA... whatever...








kejap je rasa dah 3 tahun dah kawen rasa macam baru je nak semalam menikah.... alhamdullilah kitorang masih kekal bahagia dan masih lagi seperti alam bercinta... haha... semoga kasih sayang kami kekal sehingga ke akhir hayat.... aku mcm biasa la pantang anniversary je mula la sebak2... tadi masa otw pegi opis tanya soalan2 cepu emas kat hubby 


aku : aby, andai kata ditakdirkan kita tak de anak sampai bila-bila, aby tetap sayang babe? 
hubby : ye sayang...
aku : aby takan cari lain kan??
hubby : tak...
aku : ikhlas??? (tak puas hati... hahahah)
hubby : ye... ikhlas, ikhlas tak perlu diungkap dengan kata-kata, ikhlas dari perbuatan...

haa hambekk ko kena sebijik... terus senyum hihihi...:-)

11 comments:

Fyda Rahim said...

hehe.. aku doakn ko moga ko & wan kekal smpai ke syurga. Amin. =)

DaZzlingLilLy said...

happy anniversary yatt...takper sabar insyaallah rezeki akan ada nanti

yatt said...

fydd : tq fydd.. mudah2an amin

lily : thanks lily tu la mesti ada rezeki satu hari nanti kan???

cik cakcibo said...

selamat ulangtahun perkahwinan Yati.. ko jgn la plak jadi sedey2 utk hari2 yg happy mcm ni..

ko abaikan makcik tu cakap T... sapa tak nak anak makcik ooiii..yg penting korang happy2 kan

yatt said...

baiklah cik cakcibo.. thanks dear..

mawarbiru said...

happy anniversary yati..
aku pun samelah,suka tanya En.Somi soalan cepu emas..hehehe...agaknya mmg dah sindrom "isteri yg mcm kita ni" kot..

yatt said...

rin : tu la kan rin.. heheh nak buat mcm mana.. tak pe insyallah ada rezeki utk kita nanti

Umiey said...

yatt, jgn kisah ngan cakap2 org, yg penting kita bahagia..rezeki tu semua Allah yg tentukan..tabahkan hati mst ada rezeki nnt ok..

yuri said...

nk myibuk ckit..
pg lantak ngan apa org ckp..
wat dun no je..
hepy annivrsary..
smoga bahagia hingga ke syurga=)

yatt said...

yuri : kan.. hehe tq dear :-)

~izan~ said...

insyaAllah ada rezeki tu nanti... mana tahu rezeki berganda nanti..Amin..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...