Followers

Tuesday, 19 July 2011

.: gambar-gambar masa kecik :.




cer teka mana satu aku.. :-)




 
ni gambar masa sekolah tadika perpaduan kat Sitiawan, Perak






ngan kazen dan makcik dalam feri lumut-pangkor



ngan abah & mak kat Masjid Negeri, Ipoh



ni gambar masa darjah 1 kat Sekolah Kebangsaan Seri Selamat, Sitiawan, Perak

tengok gambar-gambar ni tetiba rindu kenangan-kenangan dulu.... :-)


sebab ramai yang tak leh teka aku yang mana satu... aku bagi jawapan hehe

gambar 1 - aku yang depan belah kanan hujung sekali
gambar 2 - aku yang baju hijau
gambar 3 - aku yang skirt merah
gambar 4 - baju hijau
gambar 5 - depan kanan sekali


selenge kan?? hihi


6 comments:

DaZzlingLilLy said...

yang mana satu yatt?..tak cam lah..hehe..

pnsusu said...

mana yatt nie,,,puas cari ni tak cam2

mysha said...

kak yAtt yang baju merAh kan??

| SUE | said...

alamak org kg daaaaa....kita pon asal sitiawan...dulu skolah acs...:D

yatt said...

lily : haha... dulu2 sangat selenge tu yg tak leh teka

pnsusu : haha... saya dah bg jwpn

sha : salah la sya... haha

sue : ooo yeke?? saya kat Tok Perdana sampai tgkt 2

WuMing said...

Wahhh ..!! Imbau kenangan lama

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...