Followers

Monday, 12 September 2011

.: attend majlis nikah @ batu gajah, Perak:.


sabtu aritu balik perak sbb nak attend majlis kawen kawan hubby... 

dia mintak hubby jadi pengapit...kitorang gerak lepas hubby balik keje dalam kul 1 dari Nilai, direct terus pegi rumah pengantin perempuan kat Batu gajah..




mcm biasa posing-posing sebelum keluar rumah....

warna tudung tak kena sangat ngan baju.... belasah jer la... hihihi




sampai-sampai terus pegi surau dekat dalam taman tu, diorang nikah kat surau... 
ni pengantin perempuan yg sedang bedebar menanti :)





 
sempoi jer duit mas kahwin letak dalam ang pow.. hihi...













 selamat dah diijab kabul




dalam kesibukan pengantin bersalam-salaman sempat lagi soh hubby snapkan gambar aku.. kiki


8 comments:

NM02 said...

cantek tudung

fareeda kah?

sHeeMa DeaN said...

euwwww tudung fareeda lagii.. jelousss i tau...

yatt said...

NM02 : iye fareeda...

kak shima : haa yg ni la yati beli tu.. lagi 1

lieyalatif said...

wey pi anta gambar kat fareeda..untung2 jadi model dieorg...ramai gak org putrajaya jadi model dieorg....

mysha said...

kaK bungA2 kat baJu aKak tu meNambaH seRI beTol.. cANtek sGt.. sukEE...!!!!

aKak nih baLik pERak mCM g NiLai- KL jer hehehe

mawar (^_*) said...

wahhh...skrng sume pakai tudung fareeda plak ke?? ermm, harus g rembat jgk ni =)

yatt said...

lieya : aku antar utk dpt diskaun je. utk jadi model tak kot.. hehe tak layak pun ngan rupa aku ni kiki

sya : tu la pasal sya mcm dekat je kan...

ain : haa beli jgn tak beli

~izan~ said...

yatt,dah beli dah tudung nie..tapi tak masuk dgn jiwa izan sebab tak pndia pakai full awning,asyik gelungsur aje hehe..tp tgk yatt pakai cantik tau.izan pakai rasa mcm serabut aje huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...