Followers

Friday, 23 September 2011

.: sesi menambah lemak di jamuan raya opis :.

 
semalam ada jamuan raya kat opis aku.... pagi tu masing-masing datang dengan baju raya masing-masing... meriah giler dengan baju-baju raya yg glamor2.. :) 

masa ni sibuk la nak tengok n belek2 baju raya orang... bukan pe kalau cantik boleh cari untuk tahun depan kannnn... hakahakkk


sebelum pegi tu gigih la bergambar, boss aku pulak kebetulan tak de..

apa lagi berposing-posing la kat bilik aku... :)


jom layan gambar-gambar kitorang mengediksss...


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


geng-geng blogger opis ... clockwise... k.aida, fydd, k.shima, ellysa, lieya, dan  aku













 







abes dah posing-posing dalam opis...

 


posing depan lif pulakkk laaaa




 dan juga diluar bangunan opis menuju ke dewan jamuan





tidak lupa juga turut serta gambar di dalam lif








 ok.... sampai sudah di dalam dewan jamuan....
 




 posing-posing dulu sementara menanti Dato' Pengarah memberi sepatah dua tiga empat kata...








saat yang ditunggu-tunggu telah tiba... apa lagi mari kita seranggggg.....





 ini pinggan saya... pinggan dan mangkuk-mangkuk seterusnya tiada dalam gambar... :)






makanan setelah selamat dibedall....





last but not least..... bergambar bersama Dato' Pengarah & Dato' Timbalan Pengarah Kanan Bahagian......

habis sudahhh.... mari kita balik opiss buat kerja rajin-rajin... :)


9 comments:

Norah said...

baju raya ko cantik! nice colors :D

yatt said...

aisyah : hihi TQ..

Ijah EmoTemo said...

wah cantik baju akak! cun semua gmbr dan mknn2 itu... adeyy buat ijah lapar ahahahah

~izan~ said...

amboi,ni dah kira mcm majaah raya plak hehe...mcm2 fesyen dpt tgk.cantik2!

yatt said...

ijah : hihi... tak sedap mana pun ijah... tak yah la lapar tgk gmbr hihii

izan : haha.. boss tak de boleh tgkp gambar meriah2

lieyalatif said...

PA dan bosnye mmg sehati sejiwa...sile tgk tangan aku ngan tangan dato ahahahaahah....

| SUE | said...

cantiknya baju....lovely colors!!

yatt said...

lieya : sangat tak leh blah statement..kahkah

yatt said...

sue : thanks sue :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...