Followers

Monday, 12 September 2011

.: hari majlis bersanding pulakk :.

ok ni gambar-gambar masa hari sanding tu... disebabkan hubby jadi pengapit, dalam kul 11 lebih tu kitorang dah terconggok la dah kat  batu gajah tunggu pengantin bersiap-siapan...

naseb baik la hubby ada baju purple.. tahun ni kan tyme raya dia pakai baju purple, senang tak yah pinjam2...







 aku pakai purple gakkk.... dah lama tak pakai kebaya dah bertahun rasanya rasa mcm pelik jer....














sebabkan hubby jadi pengapit aku la jadi camerawoman nyer tu sbb gambar tak banyak... tak rajin aku nak menangkap...orang tangkap gambar aku, aku suka larr...















 muka orang tak sabar nak makan.... hubby jeling ayam golek kat depan pengantin... harhar

tu jer cerita kenduri kawen... 

minggu ni pun ada kenduri kawen lagi... sepupu hubby ngan sepupu aku hari yang sama... fengsaaannn kannn..asyik pegi kenduri kawen je... penat oooo...hihihi...apa nak buat... 

jemputan kawen tu kan wajib kita hadiri.. :)

5 comments:

Rose Emely said...

santek santek baju tu...

tapi, tudung tu mcm tak match arrr. tukar arr cari yg sekedondong sket!

sHeeMa DeaN said...

cantikk owwwwhh baju kamu.. dah mcm kamuu lak pengantin

yatt said...

ellysa : kan... ha tu la aritu actually dah jenuh cari tudung tak jumpa.. so aku belasah je tudung tu.. nanti aku cari kat fareeda k..hikhik

sheema : baju bandung kak...

pnsusu said...

kalau yatt jd pengapit juga...sedondon u....boleh sanding sekali lg he he he

yatt said...

su : kannn... usaha tau tak nak jadi pengapit.. hihi padahal yg bride tu tak de pengapit sebenarnya... tak nak la segan.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...