Followers

Wednesday, 28 September 2011

.: makan-makan @ ikea :.


last weekend pegi ikea... tujuan utama nyer nak pegi sebab dah lama tak makan meatballs... tp dah alang-alang sampai terjebak jugak la berjalan cuci-cuci mata tengok-tengok apa yang boleh dibeli di sinun.....









try-try kerusi n sofa-sofa kat situ.....
macam biasa larr datang sini mesti rasa tak puas mcm semua benda nak angkut balik rumah..... :)




hubby try scale kat situ.....menimbang berat badan  yang dah sekian lama tak bertimbang-timbang... 

lepas timbang terus bising-bising nak turunkan berat 10kg .... haihhh nampaknya tak yah makan nasi setahun la kalau nak turun sampai 10kg....bukan senang oiiii... 





kita makan dulu....
here... our all times favorite... swedish meatballs, ambik 20 teruss.... 

mmmm yummmeehhh




dah juga chicken wings...




 usaha okehh!! menganga-nganga mulut bila orang nak snap gambar dia... hihii 

akhirnya aku tak beli apa pun kat sini... hahahaha 

yang paling penting dapat makan meatballs.. ngehhngehhh!!

8 comments:

Mrs Nazar said...

eh!! ko pergi weekend..lor asal tak cakap.. kalu dapat ashraf duit raya dari auntie yati...

kami pun pergi gak... ahad.. dlm ku l 19 pagi sampai ku l 3 lebih...makan meatball jugakkkkk....ngapppp..sedap....

mcm2 kami angkut!!

~izan~ said...

izan pun suka gie ikea tp selalu bei brg2 kecik je la sbb jauh kemain kami dr ikea ni hehe...

sofa2 dia ada yg warranty berpuuh tahun kan,sesuai dgn harga huhu..tp mcm tak snggup la kalau izan nk beli hihi.nnt syg nk tukar lain..

menu wajib ikea-meatball! izan tak penah mkn,tp selalu dgr org cerita huhu

♥ ROS ♥ said...

Kak sdapnnyyer... Ros xsmpai lg kat ikea nih..huhuhu...

yatt said...

mrs nazar: sengall ko... asal tak ckp... ahhh takat duit raya skrg aku leh bagi... haha

izan : kena makan izan.. mesti teringat2 balik kuantan je terbayang2 hihi

ros : kena try pegi ros....jgn lupa try meatball dia tau :)

ken said...

i love the makan there.. yummy meatballs :)

ZaNa aDieyZa said...

dh lama x gie ikea.. tp kalau gie sana, poket kena tebal.. sbb mesti rambang mata.. hihihi

WuMing said...

Semakin lama tak bertimbang-timbang...

Best nii... Lawak laaa

yatt said...

ken : yes.. so true :)

zana : beli yg kecik2 je sana... murah.. barang besar2 mahal. hikhik

wuming : memang dia tu... tak nak timbang takut stress pikir berat badan.. hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...