Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 7 February 2011

.:isnin yang kelam kabut:.

adoiii ari ni kelam kabut jadi nye disebabkan semalam gerak balik nilai dari Penang ingatkan jalan tak la jammed bertolak la lewat  skit dari sana kul 4 petang sekali jalan jam teruk sampai berenti la semua kereta....sudahnya plus singgah2 bnyk kali....10 jam baru sampai nilai.... tu pun ikut2 gak emercengy lane kadang2.....fhewwww sakit2 pinggang dok dalam kete, arini pulak keje.... 

aku pulak dari semalam aku dok pikir pasal kunci bilik boss yg aku terbawak balik... kononnya arini nak dtg awal la kan... dah smlm pun sampai kul 2 pagi.... nak bangun awal apa nya....
arini pagi2 buta CC call tnya kunci mana sbb boss dah sampai... aduii mampos... dah la arini 1st day aku pulak buat dia tunggu kat luar bilik aku.... aduiiii P.A apa la mcm ni hehehe...ampun bossss :-) sib baik la boss baru ni nmpk cool je tp allahualam la.. dont judges the book by it's cover kan...

gambar2 pegi penang yang tak seberapa tu dari dalam kamera pun tak sempat lagi nak transfer so tak leh la nak update blog seperti yang dirancang semalam.... esok la aku update k.... 
chowww :-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...