Followers

Friday, 25 February 2011

.:magazine pilihan hati:.


magazine wajib aku beli setiap bulan adalah 


magazine ni....




dan ini


tapi sekarang dah tambah lagi 2 magazine baru
*
*
*
*

taraaaaaaa!!!

hahaha ambek ko... tak pernah seumur hidup aku beli magazine ni...


tak percaya??? sila percaya!!!


puncanya adalah kerana aku telah memakai tudung secara rasmi nya...





harap-harap berkekalan la hendaknya amin... 

ya allah engkau kuatkan lah imanku untuk kekal bertudung.....hahaha.. adoiii aii payah sungguh la nak jadi mcm heliza helmi ni hikhik


5 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

hehhehehehe..female Christina Aguilera tu hot sgttt!! tahniahh..:)

yatt said...

shinnaz : thanks... hopefully berkekalan la hendaknya :-)

mysha said...

aKAk sHa sKe gaK baCa feMAle tp maSa g SalooN tIap2 buLan bAca fREe ekeke

yatt said...

sha : haha... akak mmg suka mengumpul magazine pastu sudah nye aku tak tau nak letak mana huhu

ekin mahmud said...

comel2...
suke tgk yatt pakai tudung skang ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...