Followers

Monday, 14 February 2011

.:singgah makan Cendol Leman Dawi:.

weekend aritu adalah minggu kenduri kawen, sabtu ahad menghadirikan diri ke majlis perkahwinan kwn-kwn hubby... jauh2 lak tu... sorang kat rembau sorang kat Felda Bukit Rokan... alang2 dah sampai kat rembau MIL ajak singgah makan Cendol Leman Dawi ni...




bukak je pintu kereta dah dengar dah dia punya suara bukan main lantang lagi bercerita la apa la..... kelakar pun ada....


tengok la tu, ke hulu kehilir bawak bekas gula dia tu sambil topup atas meja dia bercerita la.... tnya semua pelanggan dia dtg dari mana pastu ada je cerita dia pasal tempat tu....tu la sebenarnya entertainment kat sini org singgah pun sbb suka tgk gelagat dia....







masa kitorang datang ni ada org buat rakaman, tak sure dari TV mana ke apa ke tp Leman Dawi tu ckp kat kitorang, " nanti saya dtg kat meja ni masa org tu nak rakam, jawab lelok tau kalau saya tnya apa2" 





kawan hubby 

 *
*
*
*
*


haaa ko siap bergambar lagi ngan Pakcik ni.....dia memang suka org tangkap gambar dia, siap posing kepala senget lagi tuh...   

satu ayat dia yang kitorang tak leh lupa dia ckp 

" Ha Air Bali ni Free, ambik sendiri, kalau cuma dapat sebutir jangan salahkan Leman Dawi.... Salahkan Jari Jemari Sendiri" :-)



haihhhh... macam-macam la pakcik ni .... tp pakcik ni memang sempoi.... tak berenti bercakap.. :-)

3 comments:

saya_arief said...

sedapppp..
:D

Mr. and Mrs. Mizan said...

aku pernah gak gi cendol leman dawi yg sgt patriotik tu.. pacik tu kuat bercerita, kan.. siap bley topup free lg..

yatt said...

arief : cendol dia biasa2 je... tp yg sedap dengar pakcik tu berceloteh..

aja : mmm btol dia bekas askar tu sbb patriotik lebih hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...