Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 21 March 2011

.:menyibukkan diri di kenduri bertunang cousin saya:.

fuhh lama tak update entry... ketandusan idea dan kesibukan bekerja membuatkan blog ni terbiar sekejap... huhu...

sabtu aritu makcik aku ajak meramaikan majlis ke kenduri anaknya bertunang... aku ngan hubby pun ikut je la lagipun dekat je ngan nilai... mak cik aku dtg dari taiping... cousin aku bertunang dengan orang Ulu bendul, N9....

layan gambar-gambar yukkkk





hantaran dari pihak kami (lelaki)



hantaran pihak perempuan




dan bakal pengantin yang sangat sweetttt




posing-posing kat dalam bilik




bakal pengantin dan bakal mak mertuanya




bakal pasangan pengantin dan dua orang body guard yang tak kasi chance langsung...:-)


itu je gambar yang ada...k la see u then...



1 comment:

saya_arief said...

pengantin itu sangat ayu.
:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...