Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday 1 March 2011

.:berkenduri red velvet cake diopis:.

 kek ni asalnya aku order online nak bawak balik kg masa kenduri last week... 
tp aku silap bagi tarikh kat tuan punya blog... dah rezeki budak2 opis jadi aku ambik ari sabtu mlm aritu bawak dtg keje isnin..... 




 
red velvet cake .... 

satu floor la kenduri makan kek aku ni sampai muntah hiii~


















sedappp jugee..

 1kg - RM45

kalau nak order leh order kat jaja bakery ni..ada jual macaron murah juge RM1 sebijik tak silap aku dan bermacam-macam lagi...

nak delivery pun boleh tp aku ambik je kat rumah dia kat taman medan, kalau delivery  sampai ke nilai nun kang kot tak rupa kek dah sampainyer...

9 comments:

ekin mahmud said...

terima kasih yatt...sedap sgt
lain kali leh blanja lagi
hehehe

matahati-aishahazhar said...

sedap je nampak ye yatt... bagi akak seketul.. hehehe

yatt said...

kin : welcome
ratu : akak kena dtg opis saya ni... nanti saya belanja :-)

Lady of Leisure said...

sedapnya.. kek ni pemes kan skrg.

yatt said...

lady : haah if u buat mesti lagi sedap :-)

Mrs. Mizan said...

sedapnye.. terliur aku yg tgh dlm pntang ni wehhh...

Mrs. Mizan said...

sedapnye.. terliur aku yg tgh dlm pntang ni wehhh...

yatt said...

aja : hahaha... terliur kan... lepas pantang sila la order kuikui

Nobita Sensei said...

sedap ooohhhh.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...