Followers

Monday, 28 March 2011

.:Teringin nak naik ETS:.

hahaha sengal kan... teringin sangat nak naik ETS ni.... tapi tak nak naik dekat-dekat nak naik sampai Ipoh jugak....tapi nanti sampai ipoh macam mana? nak buat pe? sapa nak ambik? kg saya bukan kat pekan ipoh or patah balik KL hahaha... buat keje giler... abes dah kata teringin kan.. kang meleleh lak air liur tak dapat naik ni... ngeeee~

ok fine saya macam budak-budak teringin naik naik keretapi....









haaa siap bagi schedule lagi....  

nak naikkkkkkk jugakkk....

7 comments:

Fyda Rahim said...

jum naik.. lepak2 ipoh jap astu blik kl.

yatt said...

jommm...kita gi makan-makan hehehe mengimbau kenangan la pulak ko ni....

Fyda Rahim said...

cun ar.. siyes? jum yatt. beh jgk. aku da lame x trun ipoh.

DaZzlingLilLy said...

alah naik jer pastu stay ipoh satu malam yatt..kira cuti2 msia jugak la..

yatt said...

fyda : eleh ko ckp je lebih hahah penyudahnya aku la terkontang kanting di ipoh sengsorang

lily : kan... best gak idea tu.. akan dipertimbangkan :-)

Miecyber said...

Nak naik jugak....

Asam Rom

yatt said...

miecyber : jom.. kita jalan-jalan cari pasal kat ipoh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...