Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday 9 November 2010

.:ambik darah kat KK Putrajaya:.

ooo lupa nak citer arini aku pegi ambik darah lagi kat KK punya la slalu ambik darah sampai aku yg ajar nurse tu ambik kat tangan belah mana sbb tangan belah kiri slalunya nurse takan dpt ambik darah, tp aku biarkan je dia cucuk dulu tngan belah kiri tu sudahnya tngan aku dua2 belah bercucuk arini... bijak jugak kan ko yati... kalau bagitau nurse tu awal2 tak la cucuk dua2 belah skali....
tak de la, aku tgk nurse tu cm confident je cucuk belah kiri kan.... aku biar kan je larrr... sekali ko, terjerit aku.. dia main tarik je jarum tu padahalnya jarum dok bawah kulit je.... sib baik tadi mood aku baik kalau tak..... kalau lepas ni ambik darah lagi aku rasa aku mintak jarum tu kat nurse, biar saya cucuk sendiri larrr.... hahaha dah expert la kata tiap2 minggu ambik darah.....tak pe la demi masa depan kan.... hubby dah ngeri2 dah tgk tngan aku dua2 belah bercucuk dia tu bukan boleh pegi hosp ke klinik tgk org berdarah dia plak nak pengsan.... tah pape... patut la tak jadi doktor... cehhh doktor terusss tak hagak2 kan... hehehe

perkembangan treatment nyer..... aku kena tunggu result lagi sebulan utk tau apa problem nyer... yg tu nanti aku updated k....:-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...