Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 22 November 2010

.: segala aktiviti masa cuti raya haji -1:.

aku gerak balik Perak dari nilai dalam kul 10.30 cam tu kete banyak tp tak jam sampai la nak dekat2 area slim river tu jam giler... aku budget mesti accident punya sbb jalan sesak teruk hubby ikut emergency lane sbb malas tunggu mmg ada accident kat situ masa lalu tu nmpk teruk giler kete terbakar bertembung dgn treler... kitorang lalu mmg baru je kena sbb ambulans pun tak sampai lagi.... ngeri tgk aku leh plak pandang dan nmpk mayat terbaring diorang tutup ngan suratkhabar.... dah budget dah esoknyer mesti masuk paper....   

so kitorang sampai kg dalam kul 2 cm tu...tu pun gara2 ikut emergency lane kalau tak aku rasa mau kul 5,6 pagi kot... jgn contohi kitorang... heheheh

sampai terus kedebus tido.... pagi raya tu gigih soh mak potong kek sempena belated birthday dia... birthday mak 7/11 dah lmbt skit janji ada kan?? beli brownies yg kecik je kat SR...





happy belated birthday mak.. luv u so musshhh

raya ke dua tu kakak aku balik dan ajak pegi rumah dia kat simpang pulai.. dia nak ajak pegi berkelah kat air terjun lubuk timah... kitorang pegi dah lmbt nasib baik tak hujan lebat.... jom layan gmbr2 aritu...




 
abg ipar aku yg gigih pasang api dalam hujan renyai...


anak buah aku yg sulung baru tgkt 3... lagi besar dari aku haa...




hero2 kakak aku yg sulung.... ni je gmbr yg ada hubby sibuk mandi langsung tak tgkp gmbr dah... :-)
kitorang lepak situ sampai ptg best gak kat situ ada kolam air panas skali..... 

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...