Followers

Tuesday, 30 November 2010

.: tetiba lapar tgk gmbr makan kat TGIF :.

dah lama tak pegi mkn kat TGIF tetiba teringat2 bila aku godek2 PC ni jumpa gmbr lama ni... kitorang geng2 opis pegi makan kat sini lps berbuka puasa thn lepas....masa tu pakat2 buka puasa lite2 je kat rumah pastu terus jumpa kat IOI mall Puchong nak makan ramai2 kat sini... meriah sungguh masa tu...mcm-mcm hal jadi, yg paling kelakar kitorang tak paham waiter tu ckp BI, tak tau waiter tu org mana BI dia sgt la pelik... gelak jgn ckp la masa tu, mcm nak pecah perut....




















aaa.. sedapnyer... laparrrr la tgk gmbr2 ni....bila nak pegi mkn ramai2 lagi ni korank??

2 comments:

Mrs. Mizan said...

cisss... entry ko membuatkan perut ku tetiba berkeroncong! lapar lak weh, tgk pics2 mknan nih....

yatt said...

aja : haaa tu la pasal... jgn ko baik pegi sblm bersalin hikhikhik...kang meleleh plak air liur baby mirza

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...