Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday 24 November 2010

.:bergegas ke midvalley semata2 kerana ini:.

aku dah tak tahan dah ngan muka yg semakin teruk dan semakin buruk ni... sampai nak tgk cermin pun mcm erkkkk tak nak mengaku itu adalah muka sendiri.... bila tgk kulit org cntik2 mula la rasa down giler... sampai self esteem down to -99% .... punya la segan nak berdepan ngan org tmbh2 lagi org baru kenal, kwn lama yg dah lama tak jumpa.... 

aku ni de tabiat suka picit jerawat tu yg masalah tu... tngan mmg tak reti dok diam... hishhhh mcm mana yerk 

pastu aku ni tak mcm pompuan lain rajin nak sental segala bagai kat muka jaga muka giler2 aku ni main hentam je... muka aku start berjerawat masa kat uitm... just imagine aku leh biar bertahun2 lamanya.. main hentam pakai je segala bagai pencuci muka biasa2...padahal  masa tu kalau aku beli SK II stok utk 5thn pun boleh jer.... 



masa tu kan kaya...kaya ngan duit PTPTN...:-)

ni pun baru nak cuba... sblm ni pakai NV masa nak beli tu kwn aku dah suggest beli clinique ni, but then aku beli gak NV, well...degil biasa la..... memang menyakitkan hati... maybe ade org sesuai ngan kulit muka dia but not me.... sgt2..... 

for the first trial tu... mmg elok ckp ko, muka aku licin satu jerawat pun tak de kulit jadi cntik sume tegur ... bila masuk yg normal size bottle tu... haaa ko hambeeek nak sangat ikut org kan.... org tu kulit mmg cntik yg aku ni..... sudahnya menanggung la kulit bertambah buruk..n scar everywhere.... oooo tak nak citer... nanti lagi sakit hati dan jantung.....

aku sangat la jealous bila tgk kulit muka org cntik2..sampai menangis la hentak2 kaki. ... nak gak kulit cntik cm diorang..muka aku ni dah mcm apa dah..tp still de org kata cntik..verangan jap....hahaha kalau btol2 kulit muka aku licin je..confirm meletopss...and double cantik...perasann tak sedar diri, cantik ke kak oii?? mesti de yg keras kejong baca statement aku..-joking-...  

oooohh melalut dah panjang.. nak citer apa sbnrnya ni??

smlm after keje terus ajak hubby pegi midvalley semata2 kerana benda ni haaa.... 


Acne Solutions Clear Skin System Starter Kit


 selepas consultation...aku beli ni 1 set ada cleansing bar, clarifying lotion, clarifying moisturiser dan aku tmbh mask...





dia bagi free ni.... travel makeup bag, ngan clinique happy 4ml...sukaaa....



lagi 2 minggu pegi balik, dia nak tgk progress....harap2 ok la lepas ni... kalau tak ok gakk... nak pegi buat botox la... :-p  ~ngeee~

7 comments:

Rose Emely said...

wahhh dah pakai clinique dah. patut kulit nmpk berseri2 pagi tadik... sure ok ke pakai nih???

yatt said...

entah just give it a try... that why aku ckp harap2 ok... kalau tak gi buat botox ngeee~~

Anonymous said...

How much is the cost for the whole set?

yatt said...

RM 360

yatt said...

anonymous : opps sorry your comment i terdelete..

susueee :) said...

oke tak gune clinique??? ade changes tak???

yatt said...

susuee : tak... tak de perubahan... now dah tukar prduct lain dah.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...