Followers

Thursday, 25 November 2010

.:menjelousy diri sendiri.:


smlm godek2 PC jumpa gmbr lama ni... kurus nyer time ni... ..... aduiii susah nyer nak kurus aritu pegi cari jeans... tak leh pakai dah size 25 jgn kata nak pakai jeans tu masuk takat lutut je pastu tak lepas dah nak masuk sampai atas..yg nak tak de size....yg lain2 tak berkenan di hati plak tu....  argghhhhh
 
  




bila nak kurus ni.... perlukan aku mengisi borang join the next biggest loser season 3??

 *
 *
 *
ehh pastukan i jumpa gmbr ni.... lawak..lawak..


rambut kembang setaman.. huahuahua, masa ni sibuk nak rmbut curl, siap pegi "karan" rambut lagi (skrg panggil perm kan??) 

gelak guling2 aku tgk gmbr ni....kira habes lawa la ni nak pegi sek mcm tu... masa ni darjah 3 kot kalau tak silap...haihhh..~

5 comments:

Rose Emely said...

wakaakakakaaa....haku nak gelak guling guling jugakkkkk...
kembang setaman tuh...lebah masuk sure tak jumpe jalan keluor... wakakkakakaa...adoiyai. letih urat geli haku!!!! tapi sweet pe...buat ler lagik skang. upgrade to afro!!! =)

yatt said...

mau laki aku tak ngaku aku bini kalau aku buat rmbut cm tu.... masa tu siap nanges2 nak buat rmbut tu... mcm cantekk je... sampai nak nanges2..gilooo

my everything said...

hahahahahha comey kakyati hahaahahhahahaha

yatt said...

nana : comeii?? yg mana yg rmbut kembang tu? bukan comei tu comot huhu

liea_H@shim said...

etty...aku pun ingat zaman rambut karan ni...aku pun sama dulu..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...