Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Friday 26 November 2010

.:perfume baru utk semangat azam thn baru:.

aku nak beli perfume baru tp tak tau nak beli perfume apa.... kdg2 rasa mcm bila org lalu tu sedap sgt bau dia mula la aku rasa mcm nakk je pegi tnya dia pakai perfume apa.... dah la cntik wangi plak tu... best je kan.... tp kadang2 tu org tu pakai mcm wangi je tp bila kita beli mcm tak kena jer ngan kita... yela perfume ni pun kan kena serasi gak ngan peluh kita kan.... aku ni mcm tak penah je jumpa yg serasi ngan bau aku and stick to that perfume.... mesti tukar2 gak...

ni antara perfume2 yang aku pernah pakai since college mengikut tahun... tp thn tu tak berapa btol sgt kot... heheh

 
 2001
 



 2002

 
 

 2003

 



 2004





2005




 2006
 







 
 

2007





 2008




 2009
 



 














2010
yg ni yg masih ada lagi sampai skrg.... 


tu la antaranya dan ada lagi yg aku tak ingat dah perfume pe yg aku pakai... selain dari perfume2 bodyshop ni...











 haaa skrg ni tgk pikir nak beli perfume apa plak utk 2011  



rasa cm nak beli gucci guilty ni



ataupun lola Marc Jacobs ni.....


ataupun yg lain2 yg best.... aritu pegi midvalley diorang promote perfume coach... pun sedap gak.. hubby pun suka...kazen hubby plak nak pegi singapore dia tnya nak tak pesan beli perfume katanya boss dia slalu beli kat singapore murah2....
nak pesan perfume apa ye??? 

to my beautiful friend si ratu dan pencinta GUESS tolongggg... yg lain2 pun idea pliss...

haiiiiihhh stress tau pikir....pakai minyak attar je la... :-p

6 comments:

Rose Emely said...

try pakai bebe.... pinky lovely bottle!

yatt said...

lisa : dah google...bottle cntik... akan dipertimbangkan...thengs

DaZzlingLilLy said...

banyak gak yg sama dgn i penah pakai..ralph u suka tak?..try gi kaunter tgk..

yatt said...

lily : ralph yg i penah pakai yg green bottle tu je..yg lain2 tak penah...nanti i try tgk k.. tq

fieza said...

aku suka mariah carey pink tu.. cam sedap jer.. tapi aku rasa aku paling in dgn 212 n escape je.. lain byk tak serasi..

yatt said...

fieza : 212 yg mana satu? escape biasa la... mmg sgt sesuai ngan ko.. bila aku pakai mcm tak best jer.. heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...