Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday 11 November 2010

.: Mc Chicken supreme :.

tadi lalu kat Mc'd nampak burger baru ni... Mc Chicken Supreme start hari ni..11 Nov.... mmmm nampak cam sedap tp tak try pun... korang dah try dah??? sedap ke?? aku slalu mcm tu bila ada yg baru mcm nak try tp tak try2 pun.... sudah nya sampai burger tu dah tak de promotion tak try gak.... bukan tak pegi Mc'd tp pegi mesti order menu lain gak menu yang biasa jer....takut nak mencuba sesuatu yang baru kot aku ni.... bukan pe takut tak sedap or tak memenuhi citarasa tekak melayu aku ni kang buat rugi je beli kan.....

































tp yg smoky twist ni nmpk menarik kan?? hishhh menguji keimanan btol mcm mana la nak kurus mcm ni...mcm nak kena pegi try gak mlm ni....but i hate tomato kan best kalau mc'd macam kedai burger tepi jalan tu boleh gak request "saya tak nak tomato smoky slice tu nak 3 slices... hehehe.. tak nak tomato tu boleh la, tp nak tmbah tu boleh ke kat Mc'd?? dia nak kira mcm mana plak?? mmm

1 comment:

Fyda Rahim said...

perghhh aku x taw n rs lg.. ari2 aku lalu tp x pasan.. adakah? adakah aku da insap mkn ekdi ni? hehe... try ar yatt..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...