Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 8 November 2010

.:rambut sudah pendek dan buruk :.

saya sudah potong rambut pendek dan buruk...yang sedia ada ni tak berapa nak lawa jugak kan?? heheheh...

tak de larr...sbb rmbut aku kalau panjang confirm sangat gugur dan kelemumur pun sangatlarr rajin bertandang ke kepala aku ni....aku pun tanpa pikir panjang redha je bila cina tu potong rmbut aku bila dah duduk aku rasa cm cina tu tak reti je nak potong mcm mana.... :-(


aku suka kalau pegi saloon, aku ckp sikit je... "saya nak potong pendek".. sholuder length contohnya... pastu dia terus zas2 potong dan ckp yg mcm ni sesuai utk muka aku yg mcm ni tak sesuai... ni takkk cina salon yg aku pegi ni, tnya aku balik.. u nak buat mcm mana pendek?? mau layer ke tak mau?? mau layer atas ke bawah saja??? terus aku jadi dammmnnn... ni saloon ko ke saloon aku??? sapa yg tukang gunting rambut sbnrnya?? dan aku pun malas nak pikir panjang biarkan je dia buat pe ngan rmbut aku....

gambar tak de... nanti la kalau rajin aku letak ...:-(

4 comments:

Fyda Rahim said...

sal ko potong yatt? sgt la cntek rmbut yg lame la.. ko ni.. xpe rambut ko ni cpt pjg je aku tgk.. hehe

yatt said...

rambut aku tak leh panjang la wei... kelemumur teruk.. kalau pendek ok plak... ngan gugur nyer.. tu arr rmbut aku cpt giler panjang... ada ubat bagi rmbut lmbt panjang tak?? :-(

Rose Emely said...

ade ade...kasi butaks! kompom lambat gilos mao panjang. kalo nak butaks...tak yah susah2 g saloon, org pun leh tulun cut off...kasi lincin cam faizal ismail. mao ka sis???

yatt said...

hahaha boleh la lisa janji lmbt panjang... huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...