Followers

Monday, 15 November 2010

.:kenduri kawen:.

 ni la activity kitorang weekend aritu...attend weeding rumah member kat gombak....both sides





tetiba pakai baju batik ko, pegi rumah org kawen... ala2 mak datin gitew....hakhakhak


kebetulan kitorang sampai sama ngan pengantin lelaki side.... so kitorang pun join la skali.....ha ni pengantin laki gigih bersiap bawah flyover.... hahahaha






happy faces : ~)



receptions with gold theme ~ sebelah pengantin perempuan


haaa ni introduce my anak angkat.... irish.....hehehe tetiba jadi anak angkat aku... :-) geramkan??? sangat booolatttt.... pipi dia penuh..... auntie kidnapp gak kang!!!!   si irish ni tak nak kat pompuan tp kalau laki ambik dia laju je sengih...... gataiiii..... 
aku nak dukung dia tak nak tolak2 tangan aku tp hubby ambik kemain lagi laju je hulur tangan.... eeeeiiiiii buat auntie gerammmmmmmm tau.........



 kita makan dulu dah kelaparan dah tunggu hubby snap sana sini....



meet my frens... panas giler aritu aku dah sweat giler dah....sib baik door gift dia kipas.. so masing2 berkipas kat situ... hehehe






bergambar ngan newly weds..... semoga kekal ke akhir hayat.....


berposing2 depan rumah pengantin sblm balik adalah wajib.... :-)

2 comments:

DaZzlingLilLy said...

i pun gi majlis kawen jugak last weekend..aktiviti posing tu wajib la kan..

yatt said...

lily : tu la pasal gambar pengantin tak bnyk gmbr kita yg lebih kan lily...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...