Followers

Tuesday, 16 November 2010

.:salam aidiladha:.

ok esok kita sume akan merayakan hari raya aidiladha, 
tahun ni saya balik perak... dah dua tahun berturut2 balik perak  ni... heheh sbb thn ni abah buat korban n tak de sapa yg balik sume beraya rumah mak mertua masing2.... aku tetap balik perak.... :-) lagipun aku kan dok ngan mertua so bila raya tu tak kisah sangat kalau tiap2 thn aku raya kat perak pun... 
 *
saya balik perak tengah malam ni.... hubby biasa la tak suka balik siang...
*
sempena hari raya ni aku dan hubby nak ucapkan selamat hari raya aidiladha..... balik kg tu berhati-hati... ingat org yg tersayang..... jgn makan banyak2, nanti jarum timbang tu tunjuk angka yg salah kat kita plak :-) 



from ~ wan & yatie...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...