Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday 23 November 2010

.:stress ngan broadband:.

aku dah naik hantu dah ngan line broadband ni...  nak citer pun mcm malas jer sbb bengang sangat 

dulu mula2 pakai celcom yg ni
  *
  *
  *


masa mula2 pakai sume ok larr bila dah lama2 kat area umah aku tu langsung tak de line asyik ter DC je jgn kata nak tgk movie ke apa ke... nak bukak FB pun tak boleh.....dah la setiap kali bil sampai bukan RM98 pun tak apa dia charge tah mesti lebih dari 98.... tak tak leh sabar dah terus tukar pakai maxis plak


 pakai maxis ambik pakej yg ni je dah malas dah nak bayar mahal2 tp tak ok gak...



  pakai maxis better la dari celcom balik kg perak pun leh bukak lagi FB tp kejap boleh kejap tak boleh la.... kat nilai pun ok la gak nak kata laju tu tak la tp boleh tahan la....but lately tak tau kenapa aku rasa cm lembap je geram sungguh bukak Fb pun setakat bukak je la nak tgk2 gambar ke apa ke tak leh aduiiiii ..nak bukak blog boleh, nak updated, letak gmbr jgn ckp la mau 2 hari baru ok..mcm mana nak jadi blogger tegar nihh weiii?? dah tak tau dah nak pakai apa...

ingat mcm nak pakai streamyx je kat rumah senang confirm2 laju.... tp tu la kalau tak pakai broadband kat opis tak leh la plak nak bukak FB dan lain2... kat opis aku tu sume benda nak block... tak paham sungguh... bukan bukak 24/7 pun...aku rasa larr... 


 


ataupun...... pakai streamyx pastu kat opis pakai je digi yg RM38 ni ok tak rasa2??? 




dah malas nak rasa kecewa dah ngan sume benda ni....boleh jadi stress tau...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...