Followers

Wednesday, 1 December 2010

.:minum petang:.

 kitorang minum petang kat sini je cpt mudah dan pantas
(alasan org pemalas mcm aku..:-)) haihh..








hubby order root beer float... dan 

aku.. my all time fav xi mut lai cha






aku makan sandwich tuna jer...




tgk hubby, aku yg ajak dia dtg nak makan sini, dia ckp nak minum jer... sampai sini dia yg lebih2... haihh mcm mana nak kurus.....

2 comments:

DaZzlingLilLy said...

i selalu minum petang tapau je,beli masa otw balik keja..

yatt said...

tu la kan.. senang.... hehe ala kdg2 je tu minum ptg...slalu nyer kitorang ptg balik keje pegi mkn nasi terus pastu mlm tak mkn dah..:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...