Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Friday 21 January 2011

.: aku dpt souvenir follower ke-100:.


last week aku terima key chain ni dari sorang blogger fairus mamat sbb aku jadi follower dia yg ke -100, aku pun sbnrnya tak perasan yg aku jadi follower ke 100 dia sampai la dia msg aku mintak alamat sbb dia nak bagi souvenir ni....









aku dpt ni.... key chain dari batam... dah gantung dah pun kat opis aku...mcm tau2 je aku ni key chain collector.... terima kasih daun keladi yer..Fairus... mudah2an murah rezeki awak dalam dunia blog ni... :-)





3 comments:

Hairun Azmi said...

Congratss..

Iran haramkan penjualan hadiah Valentine Day

CikAizA said...

saya tag kamu...
kuikuikui

yatt said...

miecyber : tqvm
lovemoney : saya check nanti k...:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...