Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 24 January 2011

.:Berbaloi-baloi makan kat Milwaukee:.


ooo hari ni citer2 pasal blogger kat hot fm....RED MUMMY live kat hot fm kan!!!
terus semangat nak update blog..... HAHAHA tak de kena mengena 

ni cerita thaipusam aritu.... plan nyer haritu nak jumpa member2 sekolah nak bincang pasal reunion pastu tak jadi last minit semua ada hal, yang aku ngan hubby dah halfway dah masa tu terus blur tak tau nak pegi mana.... kitorang mcm biasa la kalau keluar tak pegi makan-makan tak sah kan... tetiba teringat penah baca satu blog ni, tak ingat blog mana... pasal dia makan kat Milwaukee ni .... dgn bantuan en google aku terus la pakai handphone  google maps kedai ni kat mana...





 maps yg dibagi senang lar jugak kejap je kitorang dah jumpa restaurant ni...




first impression nmpk menarik dari luar.... restaurant ni 2 tingkat bahagian bawah mcm tak best sangat larr.. open sangat...



kitorang pilih utk dok kat belah atas




kalau malam kat sini ada live band tp tak sure pulak hari apa jer yg ada


 























 hubby order chicken grill... gravy dia sedapppp.... RM12.90



aku ambik seafood spagheti kot nama dia lupa... pun sedap, sampai hubby pun makan la... kalau aku mkn kat pizza tu dia tak suka... yg ni harga RM16.90






harga makanan dia ok la murah jugak bagi aku... standard la, tp tmpt dia best ingatkan cm mahal....memang berbaloi makan kat sini....


ni maps kot2 la ada sesapa teringin nak pegi plak lepas ni... dia ada cawangan lain jugak, kat subang, kat kepong...klik kat sini kalau nak tgk

k la bubye ~


4 comments:

GreenLava said...

Yumm sedapnya spaghetti...

yatt said...

mmg sedap... seafood dia penuh kat dalam tu... :-)

☆ lieya latif ☆ said...

aku dah terliur okey....konon nak gi sini gak anivesari nanti yatt.....ko tau laa, tekak laki aku kan tekak melayu....nak ajak pi mkn kat tempat2 camni mmg bercinta sikit.....hheheheeh

yatt said...

lieya : tak pe lieya kat sini tekak melayu leh terima lagi... dia tak western sgt rasa dia.. :-) kira kalau laki aku leh makan tu boleh la tu hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...