Followers

Wednesday, 19 January 2011

.: kenapa mata aku berkedip?? tis is the reason:.

fuhh sungguh tak disangka2 baru je pagi semalam dok menaip entry pasal mata aku dok berkedip dari minggu lepas lagi kan?? semalam aku jumpa dua org kwn aku ni yg aku dah tak jumpa selama 14 tahun... last jumpa masa tingkatan 2..... aku berpindah dari sitiawan ke parit, Perak sbb abah aku dah pencen masa tu...


mmg tak sangka la kitorang jumpa balik dlm FB pastu lepas smbg2 apa sume, tiba2 kwn aku yg laki ni chat ptg semalam kata nak jumpa aku dan sanggup dtg ke Nilai dari KL lepas balik keje..

tau2 je la, last jumpa masa tu kira kecik la lagi... aku pun blum cukup umur lagi masa tu... hahaha...
smlm jumpa, masing2 dah jadi mak ngan bapak org dah dan aku isteri org hehehe...kecoh jgn ckp la kitorang mmg close sangat masa tgkt 2 tu...mlm tadi lepak2 kat Mc'd teringat kisah lama mcm nak pecah perut gelak... aduiiiaii tu baru bertiga... blom ramai2 lagi... punya la lama sampai tak tau nak rasa apa? excited.. happy.. sedih.. sume ada mcm2 cerita keluar...



aku dah dpt jawapan yg pasti...kenapa mata aku asyik berkedip jer.....

*
*
*



tis is the reason.. nak jumpa org jauh yg dah bertahun-tahun tak jumpa...

love it so mushhh.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...