Followers

Wednesday, 15 December 2010

.: ada kicap kipas udang palsu plak...:.


dah la aku ni mmg hantu kicap... tak de kicap rasa mcm tak puas je makan nasi.... kat rumah aku tu hari2 makan kicap ni.... plak tu....




Cara mudah untuk mengenal pasti kicap tiruan adalah penutup lubang bagi penutup plastiknya itu berlubang, manakala penutup bagi kicap yang asli itu sebaliknya.


Kicap asli kita dijamin halal dan selamat kerana menjalani pemeriksaan kualiti yang ketat, manakala kicap tiruan itu pula tidak diketahui kaedah penghasilannya dan kesannya kepada kesihatan...

aihhhh mcm-mcm larr skrg ni...

*source from google


3 comments:

Norasyikin Mahmud said...

mmg sedap pun,tp yang pasti aku duk beli yang ori je
banteras cetak rompak..orite

mr_mrs mikko said...

SLAMA NI X PRASAN PN KAN ADA YG PALSU..

yatt said...

mr_mrs mikko : tu la kita ni slalu nya beli main ambik je tak tgk2 pun... lepas ni kena lebih berhati2 la...:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...