Followers

Thursday, 2 December 2010

.:bulan Dec bulan menunggu diskaun:.

bulan ni kan birthday aku....
so harus la menunggu diskaun2 dari segala bagai mak nenek yg aku jadi members...tak la bnyk mana pun huhu...

a fews...


and

Just got birthday text msg from Carlo Rino

"happy birthday! Enjoy RM100 discount when you purchase RM300 of N.P item on  Dec 2010 at any CR boutique.. 

aku nak beli apa kat Carlo Rino sampai 300??? alamat nyer tak guna la sampai ke sudah..

3 comments:

Norasyikin Mahmud said...

yati beli lah handbag
tambah collection lg...
hehehehe..
atau suh je wan hadiahkan..dpt diskoun 100 kan..

yatt said...

haha.. tak nak la abeskan 300 nak beli pe... tak tau nak beli pe hehehe

Anonymous said...

Aku bertanya-tanya sekarang jika kita dapat berbicara tentang statistik situs Anda - volume pencarian, dll, saya sedang mencoba situs yang saya dapat membeli adspace melalui - beritahu saya jika kita bisa bicara tentang harga dan yang lainnya. Cheers mate Anda melakukan pekerjaan yang besar sekalipun.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...