Followers

Monday, 13 December 2010

.:bersilat di dapur:.

dah lama sgt tak menunjukkan still kat dapur.. adalah dkt 6 bulan kowt... hahaha
teruk btol....sabtu aritu hubby tak sihat, tido je... MIL, Nenek ngan atuk pegi attend wedding kat seremban... aku ni pun gigih la bersilat kat dapur masak... cincai2 je... bukak fridge tgk, masak je apa yg ada...



menu for our lunchy..





ayam goreng kicap


kupang / mussels goreng sos tiram

masak sume goreng2 je.. simple..



plus tis one...ayam masak lemak cili padi... (ini mmg dah ada, panaskan je.. MIL yg masak)
*
*
here we go..

alhamdullilah... kenyang makan ;-)

aku tak pandai masak sgt, setakat nak bagi hubby kenyang tu lepas la..dia pun tak memilih sgt..syukur ... **but i'm keep on learning tau..huhuhu..


3 comments:

Rose Emely said...

hak hak hak....

intro kasi gelak dulu ek. pangggg!!!

weiii...mentang2 laa gambor nak masuk blog, dan dan laaa pinggan ayam kicap n kupang tu ada penyeri daun salad. tu pun mujur de daun salad dlm peti...kalo tak hado letak ape lak wei??? daun pandan?

ehh niwey...kupang sos tiram tu nmpak cam sodap jek. tak penah buat lagi msk cenggitu...leh terai nih.

p/s :: rendang MIL bila nk dpt nih. nak cukup tahun dah!!!!

yatt said...

lisa : huahuahua... tau tak pe... nak tgkp gmbr kata harus la melawa2 kan rupa masakan aku agar nmpk selera utk dimakan... huhuhu

Norasyikin Mahmud said...

wah pandai juga puan yati kita masak kan...nak skit rase.leh?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...