Followers

Friday, 3 December 2010

.:will be away until Tuesday:.

cehhh bunyik cm nak pegi jauh je kan... mcm nak terbang ke mana2 jer... tak de la tak naik flite pun... naik tongkang jer... huhu....

kitorang nak pegi bawak my parents pegi sini... diorang dah lama dah ckp nak pegi tp tak pegi2 teringin nak pegi... last diorang pegi masa ikut rombongan zaman bila tah la.... abah la, dia mmg suka mkn-mkn... kat sini kan byk makanan pelik2 so dia suka la... dia mmg nak sangat pegi  sbb nak makan2 dan nak beli barang2 entah apa barang yg nak dibelinya sgt tu tah la..... 

dan aku sebagai anak berusaha la memenuhi hasrat abah ngan mak yg nak pegi kelantan tu.....:-) aku ajak kakak aku pegi skali best skit meriah ngan anak2 dia yg 5 org tu.....





will updated tha picca n story later ya....babai....

2 comments:

Lady of Leisure said...

bestnya have a nice trip to kelantan.. lama dah tak ke sana rindu jugak nak ke kelantan lagi.. :)

yatt said...

lady : Tq.. tu la i last pg masa darjah 6.. hehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...