Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 27 December 2010

.:attend course kat UKM bangi dan nasi goreng 1901:.

aku tak de kat opis 3 hari, arini sampai rabu, kena attend kursus budaya kerja cemerlang....
dekat jer.. kat bangi..nanti i updated cerita ceriti kursus ye...

sblm tu kita updated cerita lain dulu.....sabtu aritu kan aku tgk wayang sblm msuk beli la hotdog 1901 tu.. disebabkan hotdog nyer dah sejuk, tak lalu aku nak makan..perut aku pun dah kenyang gak time tu sbb melantak lambshank, sepinggan terak (bak kata org perak) maksudnya bnyk sangat ler.... 

hotdog tu bawak ler balik jer. .. pastu pagi ahad nyer aku goreng nasi, potong2 hotdog tu masuk dalam nasi goreng aku.. yg aku namakan nasi goreng 1901 huhuhu... 

kejut hubby gigih ckp "b bangun, nasi goreng dah siap, arini buat nasi goreng 1901" mamat tu cam pelik je mana dtg nyer nasi goreng 1901 plak... almaklum ler bini nyer ni tetiba la plak terlebih dos kerajinan nak buat b'fast pepagi... bangun2, makan la berdua laki bini...


ni ler rupanya nasi goreng aku... sib baik hubby ckp sedap hikhikhik...

k lar nanti updated citer pasal makan-makan kat delicious... later ya...

isk tak senang duduk btol dengar malaysia vs indonesia kat TV luar tu... hahaha nak tgk takot... boleh??

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...