Followers

Wednesday, 15 December 2010

.:ketinggalan zaman btoi:.

dalam pada tak sihat tu boleh lagi pegi tgk wayang semalam hahaha..... kan aku dah kata, tak la tak sihat sampai tak leh bangun, janji leh bangun ok je kan... 

smlm booking online kt rumah citer Hantu Mak Limah tu.... kul 4, sampai2 kitorang dah lmbt tiket dah expired.... eiiii geram btol asyik tak de rezeki je nak tgk...nak tgk citer lain sume full house..... yg ada cuma rapunzel... aku ni ketinggalan zaman skit... citer rapunzel pun tak tgk2 lagi....huhuhu



ni gmbr snap lelaju... nak buktikan yg aku tgk wayang hahaha... ha tgk carpet kat belakang tu, karpet GSC kan?? sengalll....



jadinya tgk citer Rapunzel la smlm..... tak pe la ketinggalan zaman pun....
"Biar Lambat Asal Selamat"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...