Followers

Friday, 24 December 2010

.:Gulliver's Travels:.

tadi alang-alang dah pegi alamanda saya beli tiket citer ni... 

esok nak pegi dating-dating sambil tengok wayang dan makan pop corn.....


nak tgk hantu mak limah tu asyik penuh jer.... tak sukaa..... 

ko tunggu!!!... nanti aku beli CD ko 10!! baru tau.... :-p

4 comments:

Shima Md. Zahar said...

yatt
kalo beli 10 akak nk 1... akk pun tak tgk lg... haahaaaha

yatt said...

hahaha... saya up lagi 1 yg cetak rompak punya... kasi akak...

Fyda Rahim said...

hahaha.. lex wey.. xpe2 ko ade mse lg nk g tgk HKLBR tu. sok aku pon tgk cite ni. haha.. ko tgk kul wape?

k.shima, 2012 da tgk lum? hikhikhikhik.. jgn mrh.. jgn.. nati xcomel.. hihihihi

yatt said...

fydd : aku tgk malam 9.45..da tak nak dah tgk citer 'hantu kak limah balik kg tu'... (kak ima ckp) merajukkkk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...