Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday 8 December 2010

.:kota bahru day 2 - part 1:.

sambung citer hari kedua... bangun pagi budak2 sume pegi mandi pool sementara tu kitorang siap2 kul 9 cm tu keluar... hari ke-2 ni plan kitorang nak shopping baju2 ngan tudung kat Pasar Siti Khadijah, MPKB ngan Buluh Kubu... 






























kitorang start ngan siti Khadijah dulu...cari baju batik sutera utk mak..utk mak senang je tak memilih mcm aku, nak beli utk aku la jenuh nak pilih abes pusing satu pasar tu haa.. tak gak jumpa yg berkenan.. ada yg berkenan mahal sgt la plak sampai dkt RM500.. tak nak arr beli semata2 pakai pegi opis.. huhu..~okey baju mak..done








 





pastu kitorang cari tudung plak... dan baju sutera utk aku.... masa cari baju utk aku yg sgt lama sampai abah yg tunggu kat bawah dah tak larat dah..

  





yg ni cantik tak?? not for me....for mak..





 haaa... tis is for me... murah giler okehh... aku beli kat putrajaya RM60 kat sini RM30 je plus ada batu2 lagi n two tone color... cuma kain dia nipis skit....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...