Followers

Friday, 24 December 2010

.:sushi zan mai mmg superb:.


arghhh..... sedapnyer mcm nak meleleh air liur tgk gambar ni....teringat2 masa aku pegi mkn ngan member2 thn lepas :-)

sapa-sapa yang suka makan sushi u shud try sushi zan mai.... memang terbaeeekkk dan superb....rasa dia 10 times more sedap than other sushi...huhuhu





alaaaa... sapa nak temankan aku makan kat sini?? :-( hubby tak suka...

pelik la kenapa laki ramai yg tak suka sushi yerk???....

7 comments:

Rose Emely said...

kat mane sushi ni?
mcm best jek salmon tuh...nak ajak ayiep pe melantak ahhh
huhuhu...kecur liur tengok sushi!!!

yatt said...

bnyk tmpt, de kat sunway jugak... ko kan nak pegi sunway

Shima Md. Zahar said...

euuuwwwwwwwwww..sangat-sangat terliurrrr..... chedappppnyaaaa... sekarang dah bleh makan sushi sepuas-puasnyaaa....

kalau nak g makan.. mmg kena g dgn member2 ajer.. my laki pun tak makan sushi...

yatt said...

k.shima : tau tak pe kak.... nak pg ngan member2 yg payah tu... kalau de kat alamanda tak pe la.. ni tak de jauh nun di sunway, the garden sume

Miecyber said...

Watashiwa sushi daisukidesu...

yatt said...

miecyber : ko ckp pe? ckp ko suka mkn sushi yerk?? ooo ok... saya ckp kebanyakannya.. bukan sume tak suka..hihihi

Miecyber said...

Yatt,betulahh terjemahan awak tu...D

Kalau nak makan di Sushi King ,baca entri berikut yer...Tips semasa makan di Sushi King

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...