Followers

Tuesday, 21 December 2010

.: rindu sama ini boodak:.

tetiba rindu sama ini boodak... 

hehehe skrg dah besar dah pandai ckp sangat.... mcm2 nak tnya... sekarang kalau jumpa aku mesti tnya aku beli kasut kat mana, beli handbag kat mana, beli baju kat mana, dia ni jenis minat barang2 mcm tu, kalau dia rasa mcm cantik dia tnya beli kat mana..... dia minat makeup, kalau kat kg aku tgh makeup dia mesti dtg tgk jer... pastu tunggu aku sembur perfume kat dia, then lari2 satu rumah bgtau aku pakaikan dia perfume.....









skrg dia keletah sgt.... suka berckp, pastu kalau aku bagi dia duit, dia pandai dah ckp kat org, duit tu acu bagi dia, so jgn usik...

kalau dia naik kete aku dia ingat lar sampai bila2 ckp dia pg jln2 naik kete aku... yg paling tak leh tahan bila aku pegi rumah dia... dia confirm nanges2 nak ikut balik... sedih tauu... aku yg menangis sama kesian kat dia.. :-) rinduuuu....
 

2 comments:

Fyda Rahim said...

umur syaza da brape?

yatt said...

thn dpn 3 thn... skrg minat nyanyi plak... bila tgk rancangan apa tah budak nyanyi tu dia pun sibuk nyanyi gak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...