Followers

Monday, 20 December 2010

.:kerabu telur kerengga:.

semalam tgk TV1 rancangan masak2 ngan zaibo tu, PELIK TAPI SEDAP..

dah la smlm aku tengah makan... boleh plak dia masak kerabu telur kerengga... tak lalu aku bila membayangkan rupa kerengga yg sesedap rasa selalu mengigit kita tu kan.... merayap2 plak masuk dalam baju, senyap2 jer dia masuk.. tau2 dah terjerit2 dah kita kena gigit....
tetiba rasa mcm nak terkeluar balik apa yg aku makan.....


tgk gmbr ni lagi la eyyyakksss... 
berani korang makan???

2 comments:

Lady of Leisure said...

biar benar hehe

yatt said...

lady : ha tu la pasal... kalau de org belanja pun..tak lalu nak mkn hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...